Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 20 mars 2009 21:51

Det kanske är dags att skriva nå här igen...

men vad ska man hitta på att skriva då?!?!?!?


Händer inte så mycket kul i mitt liv...är ju sjukskriven så jag sover typ halva dagarna å sen vaken halva nätterna...:P


På sista tiden så har jag inte gjort så mycket...umgåtts med mina vännen! sett film å eller bara sitter å surrar....:)


DU betyder massor för mig. Ärligt talat så tror jag inte du vet det..men det är så...DU måste inse det...:)


Har nyss sett rally brudar...kul film...:)


Snart blir det sova..ska upp tidigt imorgon..ska till luleå på biskopens buckla..


Sen så väntar jag på att få komma till kirurgen..har fått ont i min nacke igen efter olyckan med madrassen...så jag kan typ inte resa mig upp från ryggläge..sen har mitt knä börjat bråka igen..men det är kankse lika bra att kasera mig...


Ha det bra!


puss å kram till er som behöver...:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards