Alla inlägg den 11 december 2008

Av Linda - 11 december 2008 16:22

Nu var man fast i bloggen värld också! Jag som inte hade tänkt det..men men blev så iaf! :)


Man blir besviken, man blir glad, sen blir man besviken igen!

Jag är en som säger vad jag tycker och tänker, speciellt till dom jag bryr mig om! Men det kanske inte är så bra, lika bra att sluta bry sig, för folk bry sig ju ändå inte om det jag säger. Men vi får väl se vem som har rätt denna gång!

Men jag kan bara inte sluta bry mig så är det, du betyder alldeles för myckte för mig för att jag skulle kunna göra de!


Idag har det inte hänt så mycket. Kommer inte hända så mycket mer heller.


Imorgon är det fredag igen, men denna fredag är extra spännande det är ju idol final..:)


Har hänt en massa saker i mitt liv sista tiden, men det tänkter jag inte ta upp här just nu..det kommer kanske senare när jag känner att jag har tid å ork för det!


Nu får det vara bra för idag!

Kram till er som behöver ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards