Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Linda - 30 januari 2009 18:21

Varför säga en sak å mena en annan?

Att man känner sig sviken å lessen, är inte nå man kan rå för.


________________________________________________


Nu tycker jag att jag ska få lämna min svacka..Har rasat ännu mer nu, nu har jag nått betongplattan...tror inte att det går att rasa nå mer..men det kommer att visa sig...men med min otur så kommer jag säkert kunna rasa mera. :(


Men man måste ju acceptera att det är så här man mår nu...Men jag börjar bli ganska less på detta nu...

Ser inget hopp, ser bara ett stort mörker...det är bara en stor tomhet. :(


Att inte sova när man ska och behöver är inte heller nå bra...inatt somnade jag vid halv 5 sen ringde väckare 9, då var jag super trött å är det fortfarande...Inte lätt...Å DU bara sover nu...Hur kul är du då? fredagkväll å allt..jag som trodde vi skulle hitta på nå...men inte det...DU bara sover...Din halvtimme var slut för länge sen...DU sa du skulle vakna, jo ja ser ju det...


Nä nu ska jag gå å har super tråkigt...


Tack å hej



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards