Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Linda - 31 januari 2009 14:25

Inte kul när man inser att man håller på att förlora nån man bryr sig om och älskar...Men man kan ändå inte göra så mycket åt det, de är bara acceptera det.

Men nog om detta nu..jag hoppas bara att du håller vad du lovat.


Igår gjorde jag inte så mycket...Vi var ute och körde lite, hittade många nya roliga vägar. Sen hem och se film...skönt..men blev så trött i ögat så såg klart den idag.

DU vaknade och hängde med igår..det var kul...

DU vet vad jag känner för dig...DU vet att jag aldrig skulle göra nå för att såra dig. DU vet att ja inte vill ha nån annan än dig. DU vet att det är dig jag vill leva med. Eller hur?!


Sen måste jag ju säga att jag har tur som har så underbara vänner, vet inte vad jag skulle ha gjort utan er..Ni är få men så fina vänner som ni är för mig, växer inte på träd..ni är guld värda, vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade er?

Älskar er!

Tack för att ni finns och att ni står ut med mig!


Nä nu ska jag ta fortsätta läsa min bok..just nu är jag i en läsar period...mysigt...:)


Tack å hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards